úterý 30. prosince 2014

Ahoj, vítám tě u mě

    Takže, jak už jste si mohli všimnout z názvu blogu, bude se zde jednat o styl :) Lépe řečeno o kosmetiku, neboť ta je mi blízká a zajímám se o ni.
    Na tomto blogu budete moci vidět, články patřící k životu dospívající slečny, DIY, hlavně recenze, neboť ty mě baví ze všeho nejvíce, návody a tipy atd.... Zkrátka takový beauty blog :)
   A kdo jsem....? To Vám zatím né tak zcela prozradím. Jsem náctiletá slečna, konkrétně 14-ti letá. Z věku je jasné, že navštěvuji záklaní školu a mým menším snem je mít kvalitní, atraktivní a navštěvovaný blog. Tohle je již 8. pokus o blog, tak doufám že to již vyjde :)
   A nakonec....? Předem chci říct, že neřeším kosmetiku podle ceny a značky, ale podle kvality a jak mi vyhovuje. Najdete tu zde různé značky a názory, pokud se Vám to líbit nebude, nikdo Vás nenutí tu pobývat delší dobu, než dobu potřebnou na zavření webové stránky s mým blogem :)
   Takže ahoj, a uvidíme se u prvního článku :)
                                                                                                               Lele

2 komentáře:

  1. Držím ti palce s blogem, hodně štěstí.
    Kosmetické blogy moc nesleduji (vlastně - vůbec), ale jsem si jistá, že určitě najdeš své čtenáře, které to zajímá tak, jako to zajímá tebe. :)

    OdpovědětVymazat