pátek 9. ledna 2015

RECENZE: Balea krémíky na ruce





      Ahoj, jsem tu znova s recenzí a tentokrát s nádhernou limitkou od Balei, bohužel s limitkou. Tyto dva krasavce bych uvítala ve stale nabídce.
      Začneme jako vždy obalem. Koukněte se na obal a řekněte co vás jako první napadne. Moje první seznámení s nimi bylo v Německu, kdy mě neodvázaly. Ale jakmile jsem je spatřila v našem Dm, zamilovala jsem se. <3 Obal je na můj vkus příliš nádherný na drogérkové zboží. Obal připomíná 50. léta. Je z měkkého kovu, maličký akorát do kabelky. Ale k tomu se vrátíme v jediném mínusu, který tento krém má.
     Vůňi má nádhernou, příjemná, jemná. Nic extra. Ten bílo - zelený voní nádherně po třešních a ten fialový po levandulích. Zkrátka jeden z nich se Vám určitě líbit bude. Tak rychle utíkejte, ať je mate. :)
     A teď se vrhneme na konzistenci. Jako krém na tělo a ruce,obličej je báječný. Jemný a jemně tekutý. Ovšem jako krém do kabelky, teče. Bohužel. Ale na noční stolek, do koupelny je krásný i jako bytový doplňek. :)
   Pro ruce:  Jako první záchrana je perfektní.Vydrží kolem hoďky  až dvou na. A I presto poté na rukách voní.
   Na obličej: Jedním slovem ,,Super!" nádherně na obličeji voní celou noc a hydratuje
   Tělo: Vzhledem k tomu, že krému není dost, tak jsem to radši nezkoušela.
   Na rty: Opět poslouží jako první záchrana. Akorát nedoporučuji jíst, jenom na povrch rtů.

Seženete v Dm za cenu 34,90,- (Tuším, že limitka platí do únoru)
Krásně poslouží jako nádherný dárek.
Jak se recenze líbila?
Já si tedy koupila oba, ale vrátím se tam ještě pro dva, mé mamince a babičkám a co si budeme povídat I nějakej do zásoby, neboť je perfektní.
 Tak zatím ahoj a u dalšího článku :)


 

Žádné komentáře:

Okomentovat